مشاوره مالی و اقتصادی

برنامه‌ریزی مالی در کسب و کار در کنار مدیریت دیگر بخش‌ها، بسیار حائز اهمیت است. با توجه به تغییرات پایدار در بازارهای مالی، استفاده از خدمات مشاوره مالی و اقتصادی به شما کمک می‌کند تا با داشتن اطلاعات به‌روز و تجربه‌ متخصصان بتوانید تصمیم‌گیری‌های بهتری را در خصوص سرمایه‌گذاری، بدهی، مدیریت درآمد و هزینه‌ها و … اتخاذ کنید. همچنین استفاده از خدمات مشاوره مالی و اقتصادی منجر به بهبود برنامه‌های مالی و استفاده از فرصت‌های جدید میشود و میتوانید کسب و کار خود را در برابر ریسک‌های مالی محافظت کنید.

مشاوره خدمات بازار سرمایه

مشاوره خدمات بازار سرمایه طیف وسیعی از خدمات را دربرمی‌گیرد که موسسه اندیشه فاخر در حال حاضر خدماتی را به منظور آماده‌سازی شرکت‌ها جهت ورود به بازار سرمایه و تحلیل‌های سرمایه‌گذاری به مشتریان ارائه می‌نماید.

مشاوره طراحی و استقرار هوش تجاری

هوش تجاری یک فرآیند تکنولوژی محور برای تجزیه و تحلیل انواع اطلاعات است که امروزه به ابزاری کارآمد و اثربخش برای مدیران، صاحبان کسب و کار و تمام تصمیم‌گیرندگان تبدیل شده است تا بدین وسیله دسترسی آسان به اطلاعات پردازش شده در راستای تصمیم‌گیری سریع و درست انجام شود. اندیشه فاخر با بهره‌مندی از کارشناسان تحلیل محتوا و فناوری اطلاعات مجرب، آمادگی دارد تا سامانه‌های هوش تجاری برای انواع کسب و کارها را طراحی نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

مشاوره تأمین مالی

تأمین منابع مالی همواره از مهمترین چالش‌های کسب و کار محسوب می‌گردد که در شرایط و فضای اقتصادی کنونی این موضوع تأثیر به‌سزایی بر رشد و توسعه کسب و کارها و نیز بازدهی سهامداران داشته است. یکی از مهمترین پیش‌نیازهای توسعه و کسب پیشرفت، اتخاذ استراتژی‌های دقیق در حوزه مالی و تخصیص منابع همراه با ایجاد شفافیت در کسب و کار می‌باشد. اندیشه فاخر در این راستا با استفاده از تجربه‌های پیشین خود به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌نماید تا در زمینه مالی بتوانند استراتژی‌های صحیح و متناسب با نیازهای کسب و کارشان را انتخاب کنند و در عملیاتی نمودن آن نیز گام بردارند. مهمترین این خدمات در این پروژه شامل موارد ذیل می‌باشد: گزارش در خصوص مدل‌های تأمین مالی انتخاب مدل و یا مدل‌های تأمین مالی متناسب با شرکت مشاوره و همکاری در خصوص عملیاتی‌سازی بسته تأمین مالی با تأکید بر بازار پول و سرمایه

تدوین طرح امکان‌سنجی

آغاز فعالیت یک کسب و کار یا انجام پروژه جدید، به مطالعات فنی و اقتصادی مناسبی به منظور کاهش ریسک، جلوگیری از شکست و یا کسب انتفاع نیاز دارد. لذا مطالعه امکان‌سنجی به همراه تدوین طرح توجیهی جامع به عنوان اولین و مهم‌ترین گام در شروع هر کسب و کاری تلقی می‌شود. طرح توجیهی گزارشی است که توجیه‌پذیری یک طرح را در ابعاد مختلف از قبیل بازار، فنی و مالی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد.

ارائه تحلیل‌های اقتصادی

با توجه به محدود بودن منابع مالی در دسترس، تخصیص بهینه این منابع می‌تواند به میزان زیادی بر بهبود وضعیت و افزایش و ارتقا سطح رفاه اثرگذار باشد. لذا می‌توان با انجام مطالعات جامع اقتصادی در حوزه‌های کلان و خرد مانند بررسی سیاست‌های پولی و مالی و ارزی دولت، تحلیل صنایع مختلف، بررسی بازارهای داخلی و خارجی و ... که توسط موسسه اندیشه فاخر انجام می‌گیرد، به این هدف نزدیک‌تر شد و دستیابی به آن را آسان‌تر یافت.